snglysl belkımoyle demesının sebebi bezin incelıgı olabılır. Bnde ılk bebegımde onu kullandım. İkinciye hamıleyım trmmuz sonu ınsallah alacagım kucagıma onda da prima premıum care kullanıcam Allah ızın verırse. Bez grrcekten yok gıbı. Paket olarak sleepy almadım ama arkadasım kullabıyordu ondan alıp kullandım ama yok prıma kullandıktan snra bi agırlık var gibi oluyor cok kaba duruyor. Tabıkı bıraz maddiyat bıraz da bebek yonlendırıyor. Prima kullanıp pişik olan da var sleepy kullanıp sızdıran, pişik oldu diyende. ☺️