1anne-2bebek snglysl dogrudur olabılır. Ben molfixte hedıye gelmişti oda sızdırıyor. Kaba. Belkı de premium care kullandıktan snra belkıde diger bezler cok kaba gelıyor🤷♀️☺️
Damlaaamr snglysl ikisini de deneyen insanların yorumlarını toparlayarak prima premium care de karar kıldık. Eğer beğenmezsem sleppy deniycem
MDT Damlaaamr instagramda bir sayfa var anneler kullandıkları ürünlere oy veriyorlar. Sayfa da ürünleri en çok oy alandan az oy alana doğru sıralıyor. Bezle ilgili oylamayı buldum ekliyorum [url=https://resmim.net/w4v3rz/][img]https://i.resmim.net/i/28334FB4-32FD-4516-B9C1-F0E51BFC63F4.jpeg[/img][/url]
umyahsen Naciyeylmz trendyoldan aldım. Daha kullanmadım bi iki hafta kaldı doğuma nasipse. Arkadaşım almış hepsini kullanmış bende o yüzden aldım
eminegmssy-18 snglysl oğlumda prima kullandım pişik yaptı sleppyle devam ettik memnunduk ama bütçeden dolayı Daha sonra ebebeğin bezine başladık. Çok iyi bi bez. Allah nasip ederse Temmuz sonu Ağustos başı benimde doğumum olucak. Ebebeğin bezini alıcam
GayeOrhan snglysl bende bugün aldım Molfix pUre soft stok yapmadım adam bunu önerdi ıslak mendil de aynı marka aldm menmun alırsam devam edicem