Ilkayy canım yanlış anlama ama işte enfeksiyon yada mantar olabilir o ilaç atıyor genelde bunlar için veriliyor ama…kullanırken hep atacak…hatta sabah ilk idrarında da görürsün…gün için de de akar bu ilaç etki etmiyor mu dersin…günlük ped vs sakın kullanma ben o hatayı yaptım o daha da artırıyormuş…gece de uyuycağın zaman yap fitili uyu sabaha kadar beklesin…ne kadar uzun yatarsan o kadar kalır ilaç…fitili yapınca çamaşırım yada yatak batmasın diye ben havlu kağıt koydum….bi de sadece çamaşırınla uyu gece hava alsın diye….çamaşırlarında pamuklu olmalı bi de giymeden ütüle mutlaka…ilaç bitince bariz azalıyor akıntı….