Ilkayy canım bide bazı arkadaşlar tükür vs demiş ıslat demiş ama …ıslatmak doğru mu bilmiyorum ama kesinlikle tükürme yani zaten hassas ve temiz olması gereken şey Allah korusun mikrop kaparsın filan….eşine bence bişey olmayacağını anlat o soksun…ben bi elime ayna aldım bi elime fitili zaten sabun gibi bişey fitil…öyle görüp soktum bakmadan sokmak çok zor…göremiyor olabilirsin …