OktayEsenglBa aynen canım .. başka şehirde yaşıyorum tek başıma bende ailesiyle anlaşamıyorum eşimin çok çektim evlenir evlenmez neler dedi bana annesi beni kıskandı da cnm .. kardeşim geldi kaldı yanımda erkek 13 yaşında şimdi de kız kardeşim geldi ailemin yanına da ben gitmek istemedim .. öyle ağlıyorum tanımda yok diye .. 😪😪