OktayEsenglBa Deletedmom57 bende anlamıyorum galiba karakter meselesi eşim bile kendi ailemin yanında kalmamı istedi bir kere canin bisey istiyor mi diye sormadılar Çan’ımın istediklerini oradayken hiç yemedim kendi ailemin yanında gelince babam aldı hepsini
Deletedmom57 OktayEsenglBa Allah yardımcın olsun ama bak eşin de anlayışlı demekki ne eşler oluyo anne babası ne yaparsa yapsın karısına anlayış göstermeyen sen yine şanslısın
Sarebaby Deletedmom57 daha yeni gitti canım 3 ay olacak doğumu bekliyoruz doğumdan sonra lojman çıkarsa gidicem inşallah yanına sizin ne kadar kaldı çok mu daha
OktayEsenglBa Deletedmom57 aynen esim benden tarafta bu yine bana teselli oluyor biraz cunki oda herşeyi anladı artık bir aydır annemlerdeyim bir kere aramadılar bebeğim Dogsa haberleri Yok canım cok acı bisey aslında stresten midir nedir sancılarım çıkıyor artık
Deletedmom57 OktayEsenglBa doğrudur insanın zoruna gider ne kadar kocanla aran iyi olsada insan genede takar sabret sen üzme kendini
Nsl18121994 OktayEsenglBa bende aynıyım senede 3 kez toplam 1 ay görüyorum sadece.. 36+5 im böyle zorlanma görmedim stres daha da beni mahvetti 😓😓😪😪
OktayEsenglBa Deletedmom57 burda insan tanımadık kişilere anlatınca bile rahatlıyor yoksa bana dert herşey 😊
Nsl18121994 OktayEsenglBa aynen canım .. başka şehirde yaşıyorum tek başıma bende ailesiyle anlaşamıyorum eşimin çok çektim evlenir evlenmez neler dedi bana annesi beni kıskandı da cnm .. kardeşim geldi kaldı yanımda erkek 13 yaşında şimdi de kız kardeşim geldi ailemin yanına da ben gitmek istemedim .. öyle ağlıyorum tanımda yok diye .. 😪😪
Deletedmom57 OktayEsenglBa aynen öyle canım ❤️ Napalım kimse dört dörtlük hayat yaşamıyor bunlarada şükür
Bozslanomur Deletedmom57 bizimde dogu görevinden dolayı ev götüremez garnizondu cnm ama aynı yerin başka yere ilçesine tayini cıktı ev tuttuk mardin midyattayız canm
Deletedmom57 Bozslanomur Ne güzel ya keşke bizdede öyle bi durum olsa nasıl başka ilçeye tayini çıkabildi ?
Ssulee Deletedmom57 benim son saatlerim yarin esim yeni gorev yerine gidiyor doguma son gunlerim bilmiyorum yanimda olabilcekmi nasil olcak.
Deletedmom57 Sarebaby benim eşim 3 buçuk senedir uzman çavuş 1 buçuk senemiz var daha canım ondan sonra gelecek Batı’ya
Bozslanomur Deletedmom57 valla bizde anlamadık cnm komtnlık atadı daha 3 senemiz vardı ama mardnin dargeçit ilçesinden midyata tayini cıktı inş sizinde öle ansızın sewndirici haberleriniz olur 🙏🏻
Sarebaby Deletedmom57 hadi inşallah o bir buçuk senenizde göz açıp kapayana kadar geçer ☺️ Bizim beş senemiz var daha yeni başladık 😔
Ssulee Deletedmom57 ywni tayinciyiz doguya ee malum doguda su ara karisik ondan tedirginiz vermeyebilirde bakalim yapcak bisi yoo vermeseler bile asker esi olmak kolay degil. Onlar sag olsunda elbet yanyana geliriz