Semy balkiz12 tüm anneler öyle dedi 🌸 ben daha yeniyim tam bilmiyorum o yüzden buradaki fikir alışverişi cok hoşuma gidiyor. Sizede teşekkür ederim 😇
balkiz12 Semy valla ilk bende olduğunda acaba yağ sürüyorum o mu yapıyo diyodum ama hormonlardanmış zaten ince cansız oluyo genellikle .aynen buradaki fikirler benimde çok hoşuma gidiyo özellikle tecrübesiz olunca
Begumhane Semy ilk hamileliğimde oldu doğumdan sonra döküldü hepsi kremlerden yağlardan hormonlardan oluyor boşver en son takılacağın şey olsun dökülür inşallah doğumdan sonra
prensannesi1661 Semy takma takma bende çok taktım hepsi uçtu gitti şimdi ikinci gebeliğim gene oldu hormonlarimiz sayesinde 😂
Yenianneadayi2208 Semy hormonlardan kaynaklı. Kimi insanda dökülüyormuş doğum sonrası kimisinde dökülmüyor. Bende de ayva tüyleri kıl oldu resmen ve malesef dökülmedi 🤕 ama dökülen kısım da oldukça fazla sakın almayın
balkiz12 Semy bide çıkmayanda çıkmıyo bugün nstde bi kadın vardı üçüncü doğumunolacakmış ikizlere hamile bi tane ne tüy vardı ne de çatlak kendime baktım😂 hem tüy var hem çatlak
Yenianneadayi2208 Semy bende almıştım 🙄 ama bir daha almayın olağan şeyler bunlar. İnsanı o an rahatsız ediyor ama sonraso dökülme olasılığı yüksek. Canınızı sıkmayın.
zeynepemiromer Semy aynen canım benimde öyle napalim artık bu evre de geçecek yeter ki bebislerimiz sağlıklı olsun 😙
Semy momsboys ikinci bebeği de düşünüyorum birkaç sene içinde tekrarlıyor diyorlar o yüzden aklım karışıyor.