Semy zeynepemiromer bende utanıyorum dediğiniz gibi 2 ayda giderdim agdaya agdacım zar zor alırdı ama şimdi bir ayı bile bulmuyor 🤦🏻♀️
zeynepemiromer Semy aynen canım benimde öyle napalim artık bu evre de geçecek yeter ki bebislerimiz sağlıklı olsun 😙
Toprakburak18 Semy 🤣 neyseki ultrason odamız çok karanlık fark edilmiyor ama doğuma az bi sure kaldi mecbur alicaz
Semy busranr06 epilasyona gidenlerde dogumdan sonra tüyler tekrarlıyormuş diye duydum. Ben aldım bir defa cogalmadı ama yine cıktı malesef 😞
prensannesi1661 Semy takma takma bende çok taktım hepsi uçtu gitti şimdi ikinci gebeliğim gene oldu hormonlarimiz sayesinde 😂
Toprakburak18 Semy 🤣🤣 ay o konuda şanslıyım desene bilgisayar ekran ışığı dışında oda zifiri karanlık
Happygul Benim de var tüylenme ama dogumdan sonra dökülüyormus.hormonlardan kaynakliymis hic alip arttirmaya gerek yok.snra hep almak gerekecek
melisa_ozgur_46 Semy olmaz Mi kolda bacakta yüzde dahil hiç bi yerinde kil tüy olmayan biri olan Ben şuan göbekteki tüylerden biktim ama dökülür diye duydum geri tek sağlıklı sıhhatli bir şekilde dünyaya gelsin de onada raziyim diyorum 🥰🤲
Semy melisa_ozgur_46 evet en önemlisi tabi ki saglıklı olmaları. Rabbim kucaklarımızı boş bırakmasın. Buradaki herkes dökülür dediler bende rahat ettim hormon olayı cok baskaymış gerçekten insan yaşamadan anlamıyor 😊
melisa_ozgur_46 Semy aminnnnn insallh canim benim 🥰🤲 ewet ya cok farkli ve hemde çok güzel bi Duygu insanin Içi icine sığmıyor rabbim de İsteyen tüm Muhammet ümmetine versin inşallah 🤲🤲
Semy balkiz12 tüm anneler öyle dedi 🌸 ben daha yeniyim tam bilmiyorum o yüzden buradaki fikir alışverişi cok hoşuma gidiyor. Sizede teşekkür ederim 😇