bitanembugram Semy Benim de öyle dökülüyormus doğumdan sonra yavaş yavaş tabi alırsan kalıcı olarak kalıyor benim yanaklarım da da var sadece sezaryan olucaksan o zaman o kılları almam gerektiğini söylediler
Semy bitanembugram yanaklarımda falan cıkmadı şükür ama göbek gözle görülür derecede cogaldı. Bende burda yazdıklarına göre dökülür diyerek dokunmayacağım bir daha 😊
Semy momsboys ikinci bebeği de düşünüyorum birkaç sene içinde tekrarlıyor diyorlar o yüzden aklım karışıyor.
Semy Redpepper almamalıymışız dökülüyormuş doğumdan sonra kese yapınca ben birdaha dokunmayacagım galiba 😊 cogalır diye korktum