Orkide şuan 30+2 yim. ikinci ay kontrollerimde troid 4 çıktı hamilelikte 2,5ve altı istendiğini söyledi doktorum bebek sağlığı için o değerler idealmiş. dahiliyeciye yönlendirdi euthyrox 25mg verdi çok yüksek olmadığından hafta içi yarım hafta sonu tam kullanıyorum. 2.ayımdan itibaren içiyorum ilaç kullanmak elbette kötü ama kullanmayınca bebek için daha kötü olcağından ilaç kullanımı mecburi her ay kontrole gidiyorum .