Orkide bende var canım ilk Ayda çıktı 4aylık oldum hala geliyorum levotiron verdi doktor düşürmeye çalışıyoruz 4 aydır çok fazla düşmüyor kafama takmıştım doktor gözetim altınfasın ilaç kullandığın için sıkıntı olmaz korkma ilaç kullanmasan ilerlese o zaman sıkıntı demişti rahatlattı beni ama kesinlikle ilaçlarını verdiyse aksatma