Deniz-Demirin-Annesi canım hcgnin dusuk olması problem değil , yükselip düsmesi problem , yarım saattir elimde olmadan aglıyorum biliyorum hersey nasip rabbim ne dilerse o olur ama ben artık ruhen yoruldum isyan değil bu ve inancım kayboldu cunki bu ılk değil bundan once 3 normal iki kimyasal dusugum oldu