Pembe_duslerr Fatos_teke46 ilk cocugumda vuruldugumda hiç birşeyim yoktu.ama bu hamileliğimde size yemin ederim sabaha kadar agladım acısından ya duramıyorum😢
Fatos_teke46 Pembe_duslerr değişiyor o zaman bunyeler her hamilelik aynı olmuyormuş çevremde duymuştum 🤷🏻♀️ çok geçmiş olsun 😢
Myangels6 Fatos_teke46 Canım ben olmadım doktorum gerek yok sorun olmaz dedi olmayan da vardır tabi de
Fatos_teke46 Myangels6 bnde normalde olmam dedm ama bebek icin iyi demişti doktor bnde vurdurdum sonra 2.dozumuz Haziran’da o zaman gorucem tekrardan 🤷🏻♀️
prensesannesi__ Fatos_teke46 aa bende yapıyım ikinci dozda bunu ben ikiye 3 gün çektim kolumu kaldiramadim 😂
Fatos_teke46 prensesannesi__ ewt 🥰 çok faydası var gerçekten eşim özellikle dedi ovala diye bastırarak ovaladm şuan gerçekten herhangi bir sorun yaşamadım hala
Mrymonek Kizlar aşıdan sonra duş almakta filan sakınca varmı? Aynı gün yada bir sonraki gün alınabilir mi? Yarın olucam ilk asimi bende merak ettim bişey dediler mi
Fatos_teke46 Mhnds inşallah ağrımaz her hamilelik farklı geçiyor gerçekten bunyeler değişiyor bn çoğu çevremden duydum korkmuştum üstelik ama şuan ağrım yok ve dün nedense çok güzel uyudum 🤷🏻♀️
DenizSayer Fatos_teke46 ilk dozunda ağrıdı ama ben sanırım o gün duşa girmiştim o yüzden iki dozunda ne ağrı ne acı vardı 😂
Fatos_teke46 DenizSayer olabilir 🤭 doktorumda önerdi duş almayın özellikle diye dün gece az daha alıyordum 😃😃😃
Miniikanne Fatos_teke46 evet vuruyorlar doktor banada dedı gıt ben gıtmedım artık ıkımcı cocuk nasıp olursa onda fazladan bı tane daha yıcem😂
Miniikanne Fatos_teke46 senın kafandan ıstıyorum 😂😂 asıyo sevmek nedır kız 😂😂 evet ılk sogumda ıkı asıyı vurmadıgında ıkıncı cocukta uc ası oluyo
Fatos_teke46 Miniikanne dayanicz artık 😃 gerçekten hastaneye gittiğimde serum vurunca bir hoş oluyorum 😃😂
Fatos_teke46 anneyim_33 umarım ağrınız olmaz buz koyun benim gibi ovaladm sonra hareket ettm egzersiz gibi şuan hiç bir ağrım yok şükür 🙏🏻
Fatos_teke46 Hne çok şükür gerçekten çok iyiyim korku içinde kalkmıştım nerdeyse dün gece bile çok güzel uyudum şükürler olsun korkunuz olmasın ağrı olmuyor asi vurulduktan hemen sonra hareket ettirirseniz 😍🌺
Miniikanne Fatos_teke46 haaha guldurdun benı ya allah ıyılıgını versın 😂😂 bende ıne den cok korkarım serum ısterım ılla hemsırelerle dusman olurız her gıttıgımde😂