Nurunannesiii12 Fatos_teke46 yatmıyorum buna ragmen ağrıyor . Bi hafta içinde geçecek denildi katlanıyoruz artik🌸
Nurunannesiii12 Fatos_teke46 dün oldum asiyi evet bar bugün ikinci günüm 1 hafta ağrı şişlik hassas lik normal üzerine yatmamaya çalış dedi ebem. Çok fazla hareket ettiremiyorum zaten güç kaybı halsizlik var ama geçecek yani.aliscaz
Fatos_teke46 Nurunannesiii12 bn ins üzerine yatmam çok korkuyorum çünkü yatarken kendimden gidiyorm 🤦🏻♀️
Nurunannesiii12 Fatos_teke46 her koşulda ağrıcaktir 1 hafta ya rahatlarız artık.dayanicaz böyle böyle alışıyoruz aslında doğuma kadar olan süreçte ☺️ bekki biraz zor ama.sonucu güzel öyle değil mi🙏😊
Fatos_teke46 Pembe_duslerr gercektenmi ? Bnde yok ağrı şuan acaba olurmu daha blmiyorm dün baya buz koydum çünkü şuan hareket edebiliyorm kaynanam ateşin çıkarsa buz koy dedi rüyama girdi ateşim cikiyordu 🤦🏻♀️
Miniikanne Fatos_teke46 ılk asıysa sorun olmaz ben 30 haftadayım ıkıncı asıya gec kaldım arkadasım da gec vurulmus sonra sıkıntılar yasamız falan bılmıyorum vurdurmıxam ben 😌
Fatos_teke46 Miniikanne bnde geç kaldm saniyordm 22 haftalık olduk acaba vurmazlar diye ama hemşire bir sorun olmaz dedi hemen gittim vurdurdm 🤷🏻♀️
Nurunannesiii12 Fatos_teke46 korkmaya lüzum yok yani Ayrıca korksak da korkmasak da ağrıyacak ben çok abartmamaya çalışıyorum ama dün gece yatamadım 2 günümdü dönemedim de hep sağ tarafa yatınca da Sağ tarafım çok ağrıdı öyle idare ediyorum geçecek bir şekilde
Pembe_duslerr Fatos_teke46 ilk cocugumda vuruldugumda hiç birşeyim yoktu.ama bu hamileliğimde size yemin ederim sabaha kadar agladım acısından ya duramıyorum😢
Fatos_teke46 Nurunannesiii12 normalde ben hep sag kolumun üzerine yatarım sol koluma vuruldu çünkü aşı gerçekten iyi denk geldi 🤭
Miniikanne Fatos_teke46 evet vuruyorlar doktor banada dedı gıt ben gıtmedım artık ıkımcı cocuk nasıp olursa onda fazladan bı tane daha yıcem😂
Nurunannesiii12 Fatos_teke46 aşılar hep soldan vurulacakmıs ebem öyle dedi bende hepsi oluştuğuna yatardım geçse de rahat rahat yatsam.
Emel_kara92 Fatos_teke46 bende cok korkmuştum şükür hıcbır etkısı olmadı bence kısıden ksıye degısıyor hersey 😊
Fatos_teke46 Emel_kara92 bn ilk korkudan hemşireye yok yapma demiştim neden korkuyorsun dedi valla korkuttular dedim eşim zorla tuttu iyiki yapmişim diorm umarım devamı gelmez ağrının 😃😃