Fatos_teke46 anneyim_33 umarım ağrınız olmaz buz koyun benim gibi ovaladm sonra hareket ettm egzersiz gibi şuan hiç bir ağrım yok şükür 🙏🏻
Fatos_teke46 Hne çok şükür gerçekten çok iyiyim korku içinde kalkmıştım nerdeyse dün gece bile çok güzel uyudum şükürler olsun korkunuz olmasın ağrı olmuyor asi vurulduktan hemen sonra hareket ettirirseniz 😍🌺
Lavinyaaaa Fatos_teke46 Hatırlatta yarın yine soralım kolun nasıl oldu diye 🤣🤣 2. Ve 3. Günler çok fena 🤣
Miniikanne Fatos_teke46 haaha guldurdun benı ya allah ıyılıgını versın 😂😂 bende ıne den cok korkarım serum ısterım ılla hemsırelerle dusman olurız her gıttıgımde😂
Fatos_teke46 Miniikanne normalde korku vardı ama taki böbrek taşimin ağrısını çekene kadar 🤷🏻♀️ sürekli hastaneye gidiyordum belkide her günüm hastanede geçiyordu bu şekil devam edince alıştım 😂😂😂
BirTEK Fatos_teke46 Valla benimde gözümü çok korkuttular bende dedimki devasal bi acı galiba ama acımadı bende işlerimi yaptım bugün 4. günüm gayet iyi geçti çok şükür
Mrymonek BirTEK evet bende bugün eşimle gittim ama sinek ısırığı gibiydi kan vermek daha kötü onun yanında😁
zeynepemiromer Fatos_teke46 canım geçmiş olsun atlatmissin aşıyı da 20. haftada mi olunuyor bu aşı yoksa 22 de mi birde doktorunuz mu şuan vurulması gerekiyor diyor yani o mu bellirliyor
Fatos_teke46 zeynepemiromer tşk ederim 22 haftalık iken gittim normalde 20.haftamda gitmem gerekirken aramalarını bekledm bayramda girdi hemşire bir sorun olmaz 23.haftaya kadar zamanı var dedi yani vurulmak mecbur deilmis ama bebeğimiz açısından iyiymis bnde vuruldum