Ilk vururken acıdı sonra gectı oh be dedım bırsey yokmus ettesı gun bıraz daha doger gun bıraz daha varya sakat gıbı gesıyodum resmen kol yok yanı😂😂 bıde sola yatmamız gerekıyo bıldıgınız uzere kızlar e sol kolum asılı cok zorlanmıstım 4 gun sonra gectı ama ıkıncı dozuda unuttuk saglık ocagındanda cagırmadılar gec kaldık yanı gıtmedım bende o yzuden ınsallah bırsey olmaz