İlk doz aşımızıda olduk bugün (22 haftalık ) anneler burda okurken korkuyordum yapmam diyordum 🙈 ama ağrısı dahi hiç birşey yok üzerinde yatıyorum ediyorum hareket ediyorum 😂 aşı vurulduktan hemen sonra ovalayip hareket ettirdm 5 dakika sanırım o yüzden ağrı hissetmiyorm 💁🏻♀️