Uyumsuzzz ben özelde oldum doktorum anca randevu bulursun 1ay önceden al demişti öyle de oldu çok sıra varmış listede 2 gün kalmıştı birini seçtik saolsun eşim de o hastanede çalışıyor galiba doktor arayıp soylemis para falan almadılar yoksa 400 kusur verecektik ama ben şuna inanıyorum özelde adam akıllı muayene oluyorsun ilgi alaka başka oluyor bazi devlette bilgi bile vermeden bakıp gonderiyolar