Gezegen_00 dun Sivas Üniversitesi hastanesinde yaptırdım ben. Sizin dediğiniz gibi öncelikle sabahtan kadın doğumdan giriş yaptırdım o sıra herhangi bir doktora görünmedim. Öğleden sonra radyoloji bölümüne geçip kayıt oluşturdum sıra numarası verdiler. Detaylı ultrason sonrasında bir süre beklemem gerekti, rapor oluşturdular, onu aldım çıktım. Sonra özel hastanede gittiğim doktora gösterdim raporu. Ama illa hemen kendi doktorunuza gitmenize gerek yok. Çünkü ultrasona bakan perinatolog sagolsun bana her şeyi anlata anlata işini yaptı