Kızlar ben de devlette detaylı ultrasona gidicem, burada detaylıya radyologlar yapıyor bana orada 8-10 arası gel kadın doğumdan da giriş yaptır dediler, yani ben kadın doğum bölümü sekreterlerinden giriş yaptırıcam ama doktorun yanına girmeyecek miyim yoksa doktor mu beni yönlendirecek 8-10 arası da gel dediler anlayamadım vallahi bilen var mı