Tgcycl ovulasyon olmazsa kacirirsin doktora tekrar gitmeye baslaidm.tabi doktor degistirdim kan tahlilleri vs pik goruyordum değerlendiriyorduk son 1 buxuk ay bunlati denedik oldu.tabi yürüyüş beslenmeye hep dikkat ediyorduk. Kilolu hamile kaldım fakat 4 ay yiyip içemedim daha yeni yiyorum calisiyosun galiba.emin ol senin kada esin in bunları yapması da önemli.inancla istekle yapınca rahat edeceksiniz kafa olarak pik görünce dene 2 gün ara ver yine dene pik görmeye başlayınca 2 gün denedik pik gördük 2 gun aradan sonra tekrar tldebedik 4 gun denemis öldük 2 der gun ara ile ve o ay hamile kaldim.isin açıkçası su ki son 1 ay eşim kullandi sonuc aldik ben oyle goruyorum cunku ben her ay yumurtlama vs görüyordum catlama da esimin isi sitresli cok . Sende çalışıyosun ama ovulasyon testi bi mükkemel.nobet günleri ayarlayabilirsen ne ala emin ol sitres herşeyin başı ha istersen bunları kullan yıllık izin dönemine kadar izninde deneyin evinizde olun.biz esim in izninde mnemleket olanlarini çöpe attik 😊😄 bebisimiz oldu bize gore en dgerli izin oldu kafamiz rahat ladi esim dinlendi evde rahatxa uyudu uyabdi kahvaltisi bunlari denedi sporunu yaptik birlikte yürüduk dolastik. Istersen bunları bi kaç ay kullan ama çocuk yapmayın izin vaktinizde evinizde olun deneyin aylar sonrasına sizi cinselliği zaten bomba ggibi aktif salıklı gucreler yapılacaktır . Insalalh sende boyle guzel hisler yasarsin riskli geciyoe gebeliğin yerimde n kalkamiyorum ama cok sukur. 😊👍🥰🙏