Aselovgu amin canım olmaz mı yaa bu kadar erken de beklemiyodum heralde. Makat geliş olunca sürekli kafa olarak rahattım 39 u bekleriz die öyle demişti doktorum. Eşim de bugün gelemedi benimle hastaneye bende hemen gedip geleceğimi düşündüm. Ultrazonda 39+4 çıktı 3800 kilosu haftaya beklersek makat şekilde doğum başlayabilir heran sizin için tehlike dedi perşembeye gün verdi. İnan kovid testinden çok korkardılm onu bile o şokla anlamadım anesteziyle görüşmeye gittim çok garip oldum. Bilmiyorum aslında mutluluktan çok tedirginlik yaşıyorum ona iyi bakabilecek miyim onu ilk gördüğümde ne tepki verecem acaba nasıl hiç görmedim de yüzünü bu arada 🙈 tabi mutluyum da acayip ama tedirginliklerim önüne geçiyo bu konuda🤷♀️