Esincil kilosu iyiymiş benim 38 de tam o kiloda çıktı. Şimdide 3500 3700 arası falan anca çıkar herhalde. Cuma kontrolüm cumaya kadar geldi geldi dedi doktorum bugün aradı 🙈 suni ile mi başlatır sezeryan mı önerir hiç bilmiyorum artık hayırlısı. Kanalda olmadığı için mi hiç ağrı, sızı yok onuda bilmiyorum.