Mom54544 a_burcu_bur Kendiliğinden eldivenli takım derken benim gördüklerim hep eldiven ekstra yanında patikli altlar gibi üst görmedim hiç
a_burcu_bur Mom54544 canım reklama girer mi bilemedim de babycan bebek kıyafetleri diye aratırsan ya da internete kendinden eldivenli bebek takımları yazarsan da çıkıyo 🥰 hem eldivenleri çıkarma şansları kalmaz 😝 bunlara kesin bakmalısın 👏🏻
Fatmakara97 Mega123 ağız bezi çok al canım çok kirleniyormuş 12 tane almış arkadaşım ama yetmiyor diyor keske 16 20 tane alsaydım diyor tavsiyedir ☺️
Mom54544 a_burcu_bur Daha iyiymiş hemen bakıyorum 😊 yeni bişey daha öğrenmiş oldum teşekkürler canım sağol 😚
a_burcu_bur Mom54544 ben de tesadüfen buldum, Trendyolda yenidoğan kıyafetleri falan bakarken bi gördüm, ay dedim ne güzelmiş bunlar, yüzünü falan da çizemez 🥰
Mom54544 a_burcu_bur Evet ordan baktım favoriledim bı kaç 🤭 eldiven çıktı derdi falan da olmaz en azından ay şimdi herşeyin kolayı çıkmış yaa 😁
a_burcu_bur Mom54544 aynen öyle puset örtüleri, alt açma minderi, hamaklar… Bilmediğimiz daha neler 🤷🏻♀️🥰
a_burcu_bur Mom54544 kafa şekillendirici yastık da var canım, kafasının arkası düz olmasın diye 🙈 yiğenim şu an 10 aylık da ondan biraz tecrübeliyim.
Mom54544 a_burcu_bur Alt açma minderi hepsi burada da yoykonun bebek çantasında var canım 100 liraydı bı bak istersen baya göre çok kullanışlı gelmişti aldırmadi canım kocam hepsini bir Alıcam deyip 🤭
Mom54544 a_burcu_bur ya onu gördüm de kullanis açısından bilemedim hiç de net şekilde araştırmadım bide annem bebek yastigi yaptiriyo 2 yün 2 silikon biri orda kalcak biri evde durcak getir götür yapmiycaz 😂 ya bende de yigen çok ta bu kadar entel şeylere girmeden kaba düzen yaptılar ben ufuklarını genişletecem Allah nasip ederse 😂😂😂
Sadece_anne Prenses21 Canım 0-3 çok almadim 3-6 yi zaten 1-2 ay sonra giydirdim az büyük olsun dedim birşey olmaz hemen buyuyorlar inanki
Imren3232 Mom54544 merhaba uzun kollu alın ilk 1 ay bebis usuyo anne karnında gibi hissediyo dış dünyaya adaptesi biraz zor oluyo 🌞🥰
Mervekklkdmn Mega123 14 günlük annelik tecrübeme dayanarak bol bol zıbın al kaka yapıyor illa bulaşıyor felan. Kendinden eldivenli çoraplı takimlardan al ayakları elleri minicik olduğu için normal çorap eldiven tutmuyor. Tulum al beli kapansın alt değiştirirken biraz zor oluyor ama bebek üşümez en azından. Küçük şeyler çok fazla alma çabuk büyüyorlar büyük al kolunu bacağını kıvırıp giydirirsin 😊
a_burcu_bur Mom54544 😂😂 kardeşim de 90lı o da 29unda evlendi, 30unda anne oldu. Baya araştırıyo, faydalı ilginç şeyler buluyo. Ben de onun izinden gidiyorum 😝
Imren3232 Mom54544 0.3 almanız daha uygun olur çabuk büyüyorlar ve kolay giyilebilir tercih edin onu çapraz citli olanlardan alt üst takim tulum sevemedim ben zor oluyo bezini filan almak giydirmekte ilk etapta biraz tedirgin oluyo insan herhangi bi yerine zarar veririm diye korkuyosun
Imren3232 Mega123 allahim sag salim kavuştursun inşallah 53 gunluk bi anne olarak yazıyorum bol bol zibin kendinden eldivenli yeni doğan takım ağız mendili ates olcer temizleme pamugu bol bol ıslak mendil kullanmayın ilk etapta cok kucuk kıyafet almayın çabuk büyüyorlar
Mom54544 Imren3232 Evet ben çok korkuyorum 40i çıkmadan bı çocuğu asla dokunmadim şimdiye kadar annelik içgüdüsu ile yapabilirim başarmak zorundayım 😂 tulum falan zor olur alırsam bı tane falan alırım oda içimde kalmasın diye 🤭 hep alt üst takım bakıyorum pijama tarzı eşofman tarzı bakıyorum pantolon elbise falan daha sonraki işler zaten diye hiic bakmıyorum onlara ki zaten Ekim’de evde olcaz bı hastaneye gidilcek başka yer yasak yaza kadar 😂