Mega123 canım zıbın al alt üst takım al tulum zor oluyo alt değiştirirken ben kızımda zorlandim alt üst takımlar daha rahat oluyo bence ağız mendili ateş ölçer pijama eldiven hastane çıkışı 1 tane 11 li 1 tane 5 li aldım ben ekimde doğum yapicam 5 liyi hemşireye vericem giydirmesi için çünkü pisleniyo ilk giydigi o yüzden 11 li takımı biz giydirecez allah nasip ederse 😍🥰