Mega123 benim de Ekim ortası olur sanırım, sezaryen düşünüyorum 🙏🏻😂 şimdilik sadece kendiliğinden eldivenli takımlardan sipariş ettim, elime de henüz ulaşmadı. Malum cinsiyeti de yeni öğrendim sayılır. Dışarı çıksam ufak ufak almaya başlarım da göz görmeyince internetten olduğu kadar 😝😂 bazı büyüklere kalsa, 7 ay olmasını bekle alma diyo 🤷🏻♀️ ama ben dayanamadım ilk siparişi verdim. Büyük parçaları yiğeniminkileri kullanıcağım için rahatım. Bebek arabası, puset, küvet, hamak gibi şeyleri kardeşimden alıp kullancam. Kendini de ihmal etme 😝 bebek bakım çantası, göğüs pedi, göğüs kalkanı, süt pompası… İşin içine bi girsek çıkamayız 🤦🏻♀️😝 alt açma bezi. Şu an yazdıkça yazasım geliyo. Kıyafet dışına çıktım 🙈