Danlacan zaman zaman agrılarım oluyo ama çok şiddetli degil ilk bide anlayamıyorum pek yürümekte zorlanıyorum sanki kafası bacagımın arasına yerleşmiş gibi perşembe kontrolüm var henüz alttan muayne yapmadılar sancı olmadıgı için heycan korku karışık bekliom rabbim hepimizi iyi doktorlar ebelerle karşılaştırsın bi avazda dogum yaptırsın 😊😊