Danlacan Kızlar kızlar var mı aranızda tekli sayılara düşenler 😂🐣 hep beraber geri sayım yapalım (Soooooonnn 9) 🤩🥳🤭👶
Gozde94 Danlacan kramp şeklinde ağrılarım oluyor ara ara yarın kontrolüm var 26mayısta sezeryan günü vermişti doktor bakalım yarın ne diyecek
badehandeyldz Danlacan benim ikinci olunca daha rahatım ilkim de 18 aylık zaten daha küçük 🥰 tek heyecan farklı cinsiyet olması bu sefer erkek 💙
Danlacan Gozde94 benim kontrolümde yarın 😅 ama benim daha doğum şekli bile belli değil hersey yarın belli olucak 🥲
paradiseeeeee Danlacan valla 40 haftam doluyor iştr perşembe günü çocuk doğum pozisyonu aldı ama gelen giden yook olmadı sezeryan istiycem malum 40 dan sonra tehlikeli falan zorlamaya gerek yok gelmiyorsan olsun sezeryan
Danlacan paradiseeeeee aslında ultrasona göre benimde 40 hafta doldu sayılır bakalım yarın ki kontrolde hala gelme niyeti yoksa bende öyle sezeryan istemeyi düşünüyorum (cok korksamda korkunun ecele faydası yok 😬😣)
paradiseeeeee Danlacan öyle öyle öyle yada böyle bi şekilde çıkıcak çocuk Allah su gibi kolay dogumlar nasipetsin hepimize 🤲 benim doktor doktor izinde perşembe geliyor allahtan tam 40 hafta bitiyor o gün bakalım