Danlacan Catmom kurtuluşumuz yok artık son düzlükteyiz 😂şaka bir yana Rabbim hayırlı kolay doğum ve çok iyi anneler olmayı nasip etsin 🙏🏾🥰
Masallinaveseda Danlacan aynen geriliyorum yapcaklarsa catı muaynesi yapsınlar ne oldugunu biliyim bakalım 2 gün sonra kontrol var hayırlısı 😊
raabiia Danlacan dün geliyor zannettik ilk kez bu kadar sancım oldu daha iyi 1 cm acılmam varmıs bugun tekrar gidicem 😂🙏
Danlacan raabiia iyi maşallah belirtiler başlamış😁bende bugün gittim kontrole ama ne kanala girmiş ne açılma ne ağrı sızı var 😂 sanki doğuma daha aylar varmış rahatlığıyla eve döndüm 🙈(son 8)
Danlacan raabiia 😱😱 hadi yaa çok sevindim valla gözün aydın 🤩😇 benim hala gelen giden yok bekliyorum 😂😣