iremgun doktor enfeksiyon olabilir diye sulcid verdi başta. Onu bitirdim şuan da baskiyi azaltir diye verdigi endolu kullaniyorum. Ozellikle sabah uyandigimda pedden bile tasacak kadar cok kanamam oluyor. Beni uyutmayan bıçak saplanmasi gibi agrilar da cabasi. Mulakata girecegim sehir Van ve ben Igdirdayim. Doktor basta yol gitmemi bile istemedi. Siz serklajla 25e gelmissiniz, biz de 34ü doldurmaya çalışıyoruz yani…