Babyyyymother nasılsınız serklaj postlarından konuşuyoruz takipteyim sizi maşallah 30a gelmişsiniz neredeyse ☺️🙏🏻 Bende görürüm inşallah, Ben sizden onu hafta gerideyim ve ilerleyen haftalar beni düşündürüyor bebek ağırlığı yükseldikçe herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım diye düşünüyorum benden onu hafta ileride olarak bana önereceğiniz bir şeyler var mı nasıl geçiyor günleriniz ,?