Esenburhan123 Busra_Bozkurt servikal yetmezlikten bahsediyorsunuz galiba cuma günü muaynem olacak doktorum o zaman bakacak
Merve3460 Busra_Bozkurt bana 25.haftada detaylı ultrason da konmustu bu tanı suan 35 haftalık olduk şükür
-34 Busra_Bozkurt canım çok geçmiş olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin herkesin hepimizin bnede 23 haftalık hamileyim bu zamana kadar bi problem olamamıştı detaylı ultrasonda rahim ağzı kısalığım 29mm olduğu söylendi öğünde 2 tane progestan ve günde bi tame adalat içiyorum 25mm altında sıkıntı oluyormuş heralde doktor 10 gün sonra gel tekrar kontrol edeceğiz dedi bende çoğunlukla uzanmaya çalışıyorum bakalım inşallah sağlıcakla gelirler
Busra_Bozkurt Fatmainci rahim ağzı 20 cm kadar olmuş. Hatta ondan önceki muayenede 17 cm demişti doktor. Dikiş atabilirim dedi daha atmadı ve her geçen gün kanamam inanılmaz artıyor.
Busra_Bozkurt Merve3460 peki kaç cm olduğunu söyledi mi doktor veya herhangi bir müdahale oldu mu, iğne ilaç vs. Ben de 25. haftadayım.
Fatmainci Busra_Bozkurt stres yapma bende dikişi attır ve WC harici kalkma benimde 22. Haftalarda senin 31 mm kadardı 24. Haftada 8mm ile hastaneye yatışım yapıldı su an 28+4te hala hastanede yatıyorum kontrol ettiler rahim ağzı uzunluğu diye bişey kalmamış bende neyse ki 14. Haftamda Serklaj olmuştum su an sadece dikiş tutuyor bebeği 30. Haftayı görsem diye dua ediyorum
Merve3460 Busra_Bozkurt müdahale olmadı ilk ölçüldüğünde 28mm çıkmstı takip yazdı snra kendi doktorum hareket etmememi ayakta kalmamamı söledi çok dikkat etmedim o ay 24mm düşmüştü 30 haftalıktım o zman. Doktorum dikkat etmezsen erken doğum olur dedi 1 ay dikkat ettm kalkmadım pek korumusum geçen hafta gittiğimde yine 24mm çıktı haftamdan dolayı iyi oldugunu sorun olmadıgını söledi smdi de 35 haftalık olduk demem o ki yatmazsanız bebek büyüdükçe baskıdan dolayı rahim uzunluğu azalıyor
beybisi26 -34 bizimki benziyor benim de 22 haftada 30 mm dedi hap ve iğne verdi şusmda 25 olduk hala 30
beybisi26 -34 geçen biraz mutfağı toparlayayım dedim yine sancılandım yatıyorum hiçbişey yapmıyom annemi çağırdım mecburen
sehri_hzr Busra_Bozkurt bende 26 haftalığım 26 mm çıktı iğne ve fitil kullanıyorum dikkat etmeye çalışıyorum
Bmelis Benim 22 haftalikken detaylı ultrosonda farkedildi. 23 mm di. Hem detayliyi yapan periontolog hem kendi doktorum serklaj yapılmasını uygun gördü. Hemen ertesi gün serklajim yapıldı. Şimdi 34 haftalık oldum. Cok sukur bu haftalara geldim. İlk 6-7 hafta biraz riskliydi hiç bisey yapmadım. 28 haftadan sonra evde ufak işlerimi yapmaya başladım.
Busra_Bozkurt Bmelis benim suan 20 21 cm. Ama doktor dikis yerine istirahat et dedi. Serklajin da belli riskleri varmis cunku. Sizin serklaj yapilirken ve sonrasinda cok agriniz, kanamaniz vs oldu mu acaba ?
Busra_Bozkurt Fatmainci insallah görürsünüz de. Allah yardimciniz olsun… Kalkmamaya çalışıyorum zaten. Bir haftadir daha azla kisalma yok ama cok cok kanamam var. O korkutuyor beni.
Zeynep007 Fatmainci 2 haftada nasıl düştü o kadar ? Hareket etmiş miydiniz ? bende 14haftamda serklaj oldum şuan 20haftamdayım 26dan 30a çıktı ilerleyen dönemlerde kısalma olabiliyor mu diye aklıma takıldı 🧐 çok geçmiş olsun 🙏🏻 Sağlıkla kalın inşallah
yrnens17 Busra_Bozkurt benim de doktorum kısalık olduğunu yatmam gerektiğini söyledi bende 25 haftalığım kaç cm olduğunu söylemedi 🧐 15 gündür yatıyorum bugün kontrolüm var bakalım ne söyleyecek
Bmelis Busra_Bozkurt ilk hafta operasyondan dolayı 3-4 gün az kanama vardı. Sonra kanama veya ağrı olmadı hiç. İstirahat etmenin de çok faydası var tabi. İlk benim de bu durumum belli olduğunda hep rahim agzi kısa olanları okuyordum. Istirahatle dogum haftasına geleni cok okumuştum.