ege_ayaz_mom ilk gebeliğimde hep erkek istiyordum ama korkuyordum ya hayal kırıklığı yaşarsam diye rüyamda 2 defa kız bebek görmüştüm ama çok şükür Rabbim gönlümüze göre verdi. :) şimdi 2.gebeliğim bundada değişik olsun isterim tabi, kız hissediyorum ama doktorumuzda 2 defa kontrolde kız dedi 3de erkek :) bakalım hayırlsı artık..