ege_ayaz_mom ben ilk başta kız hissediyordum sonra dibimdeki insanlardan tut herkes senin oğlun olur demeye başladı sanki kızım olmasını istemez gibi öyle kesin ve amaaan der gibi tavırları vardı ki anlatamam. etkilendim sanırım ve acaba erkek mi demeye başladım ama kızım olacak ve cinsiyeti öğrenmeye gittiğim gün yoğun kız hissediyordum yine de hayırlısını diliyordum… Burda da gülsen mustafa ya 2 defa farklı zamanların ultrason görüntülerini attım ikisine de kız dedi sonra kız oldugunu öğrendik herkes şişti oturdu şok oldu 🙄🥺 onların suratlarını öyle görünce dedim ki demekki kızım olsun istememişler Allah onlara en güzel cevabı tokat gibi verdi 😁 benle bir sevinenlere de sevgim saygım arttı… Yani ben hissetmiştim ama çevre etkiledi beni kız hissediyorum bile diyemedim düşün 🙄🤦♀️