Masaltaneminannesi Öğrendiğim günden beri kız hissediyordum hatta erkek dediklerinde inatla hayır kız o ben biliyorum diyordum çok şükür kızım olacak 🙏🤗
ege_ayaz_mom Masaltaneminannesi maşallah ya ne bilim bence insan hissediyor illaki ben ona inanıyorum😊
buglemmom99 ege_ayaz_mom oğlumda içimden hep erkek geçti öylede oldu Suan 2.hamileliğim içimdeki his hep kız dedi geven kontrolde erken di ama kıza benziyor dedi 1ay sonra yeniden bakıcak
gokhande ege_ayaz_mom ilkinde tuttu ikincide erkek dedim ama kalben kız diyordum yine kızım oldu üçüncüde erkek dedim kalben kız hissediyordum yine kızım oldu 4.ye hamileyim erkek hissettim oğlum olacak 🤣
zehranurr ege_ayaz_mom herkesin kafası karışıktı bi kız olacak diyorlardı bi erkek olacak diyorlardı biri rüyamda erkek gördüm diyodu biri kız diyodu ama ben anne olduğumu ilk öğrendiğimden beri birileri kulağıma kız fısıldamış gibi kız diyordum 😂😂😂 öylesine kesin net konuşuyordum sanki vahiy inmiş gibi 😂😂 kızlarım olucak inşallah. Rabbim cümlemize sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin yavrularımızı🐣🐣😍
mlkkk ege_ayaz_mom normalde 28günlük döngünün 25 26günü yani 2 3gün önce adet oluyordum ama o zaman olmadım tam adet günümü bekleyim dedim bi gün önce rüyamda kız bebek gördüm zaten tahmin ettiğim için tam adet günümde test aldım pozitif çıktı bebeğin cinsiyetini öğrenmeden bir hafta öncesine kadar iki üç defa kız bebiş gördüm ama cinsiyet öğrenmeye bir hafta kala bir sürü bebek olan bi yerden mavi battaniyeli bi bebeği kucağıma alıyorum benim bebeğim diye sonra oğluşum olacağını öğrendim malum oldu mu olmadı mı emin değilim 🤷🏼♀️😅
Rabismomm4 ege_ayaz_mom ben hissettim 2 . kızıma erkeğe benziyor dediler ilk hep içime kız doğdu . buna da kıza benziyor dedi hep erkek hissettim 15 haftalıkken kesin erkek dedi anneler hissediyor 💕
ege_ayaz_mom Rabismomm4 aynen bende öyle düşünüyorum illaki annelik içgüdüsü diye bişey var kesinlikle katılıyorum 😊
Sevinc-Berke Bir oğlum var şimdi yine hamileyim benim içime kız doğuyor 4 5 sefer rüyamda kız gördüm eşimde kız görmüş bu kız olacak diyor yaa bilmiyorum acaba erkek mi sağlıklı olsunda ilk temennimiz o ama insan merakta ediyor çok heyecanlıyız 8+2yiz daha 🥰❤️
Didemmmmm ege_ayaz_mom benim her an değişiyor 🤣🤣 ilk öğrendiğimde kız hissediyor dum rn son 4 boyutlu ultrason dan sonra erkek hissettim. Bir kaç gündür de rüyamda hep kız görüyorum. Bakalım hayırlısı. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Melike ege_ayaz_mom Hamile olduğumu öğrendiğimden beri erkek hissediyorum ama bacak arası kapalı göremiyoruz kıza benziyor diyor doktorum. Ben hala erkek hissediyorum ama 🤷🏻♀️
poyrazinannesi3547 ege_ayaz_mom Ben erkek diye tahmin ediyorum eşimde kız diye tutturuyor bakalım yeterki sağlıklı olsunda Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah tüm isteyenlerde tez zamanda hamile olurlar inşallah
civciv1520 ege_ayaz_mom eşime hep Allah izin verirse oğlum olcak derdim hamile kaldım erkek dedim içime doğan 11+4 te cinsiyeti öğrendik oğlum olcak 🥰💙 şimdi 35 haftalık olduk şükür 🧿🤲 Rabbim kim istiyorsa nasip etsin inşallah hayırlı sağlıklı evlatlar 🤲
ilkgozagrimhavinim ege_ayaz_mom benim ilk hamileliğim hamileliğimin başından beri kız hissediyorum ama çevremdeki nerdeyse herkes erkek hissediyor. Bakalım ne olacak şimdi 13 haftalık hamileyim geçen hafta ultrasonda göstermedi haziran başında gidicem tekrar😇
aybarsdefne ege_ayaz_mom benim ikisi de doğmuştu canım kızımda hep kızım olacak hissediyorum derdim herkes hep belirtilerin erkek belirtisi oğlun olacak derdi eşim bile ilkinde erkek olacak diyordu ben ısrarla kız diyordum şükür kızım oldu ikinci hamileliğim dede hep oğlum olacak diyordum yani içime hep öyle doğuyordu ve şükür ki oğlum olacak 🙈Anneler hisseder