Kuzucccum Dmt58 Meryem suresını dınletiyorum genelde veya başka sureler YouTube’dan açıp bana da çok ıyı oluyor 🌸
0012345678900 _hamisanne çünkü kandaki degerim 46.6 cıktı bu kimyasal olabilir dedi gercı daha cok küçük dedi gecen salı gittik 800 cıktı deger şmdi ayın 20 sıne gidicem bakalım hersey cıkıcak ortaya ay yazarken bile aglıyorum ya inşallah dış gebelik degildir
_hamisanne 0012345678900 benimde 160.7 çıktı ama inanki anlamıyorum bunlardan doktor bana oyel birşey de demedi 2 hafta sonra gözükür dedi ağlama canım Allah herşeyin hayırlısını güzelini nasip etsin bize inşallah seninki de bebistir ❤️
Ceylanarsln 0012345678900 korkmayin lutfen bazi gereksiz doktorlar var direk bastan kendini belli etmis siz sadece atres yapmayin o doktoru da birakin benim ilk gittigimde 24 cikti 2 gun sonra 70 oldu sonra 450 oldu suan 16 haftalik olucaz kizimla insallah bol bol dua edin stres yapmayin sizde cok erken fark etmissiniz 6 hafta dolmadan da doktora gidip kendinisi strese sokmayin
0012345678900 _hamisanne kurban olurum cok sagol inşallah allahım hauırlısını versin bize bu arada senınkı kaç haftalık 🙂
PurpleTail Farklı dillerde yabancı şarkılar dinletiyorum.Bir makalede okumuştum anne karnında farklı dilleri duyan çocuk dil öğrenimine yatkın oluyormuş. Son zamanlarda favorilerimiz Italyanca şarkılar ☺️
Tiko Akkoyu alahim aynen burada okudum ve bir deneyeyim dedim hemen muge aliyi achtim sari papatyam konustukca tekmeledi oluyorum gulmekten😀😂🤗
_hamisanne 0012345678900 şu an 6+2 ama hala gitmeidm doktora 4 haftalik gittim kese yoktu haftaya gidicem umarım kese vardır ❤️
Akkoyu 0012345678900 hayatın gerçeklerini öğren annecim diyorum sesini de Yüksek ses acıyorum hareketleniyor eşim de kendine benzettin çocuğu diye kızıyor 😂
Tiko Akkoyu cok tanidik geldi benim eshim tamamen yasakladi izlersen benimle konusma diyor tabiki dinlemiyorum
Naz_01 Dmt58 yeri geliyor kuran dinletiyorum, yeri geliyor oyun havası 😀. Oyun havasında aşırı hareketli kızım 🙈🙈
[silindi] Dmt58 ben kuran dinletiyorum en cok onun dışında kendi rutinimde ne dinliyorsam pek sevmem müzik. Ama sanirim bebisim en cok ablasinin sesini dinliyor masaallah hic susmaz 😅
Kayasbht Dmt58 kuranı Kerim okuyorum sesli şekilde ve ilahi dinletiyorum genelde bir kaç kere la ilahe illah ve Allahu Ekber dinletmiştim .
Symazturk Dmt58 klasik müzik (mozart vb) dinlemeye çalıştım ben dayanamıyorum çocuk ne yapsın dedim vazgeçtim 😂
seyram Dmt58 ben sesli bir şekilde KURAN I KERİM okuyorum o da dinliyor ve çok sakinleşiyor bazen dönüyor rahatlıyor ❤️🌼