ZeHRAa KemalFatosPolat ben agrilardan uyuyamiyorum üstelik sağa sola dnmek işkence sabaha karşı uyuyorum hep 34 hafta içindeyim ikiz gebeyim üstelik hep yatmak zorundayım erken doğum riskim var😢
KemalFatosPolat ZeHRAa ayy maşallah ikiz olmasına çok sevindim sonunda sın artık allah en yakın zamanda kucağına almayı nasip etsin inş bu günlerde geçer inş
Merve1996 KemalFatosPolat 36 hafta olduk bugun.Ben alistim saga donsem gidikliyo geziyor durtukluyor solada ne sekil yatarsam yatayim durmuyor.Dün esime sarildim onuda durtukledi deli kizim 😂😂😊😊
KemalFatosPolat ZeHRAa canım yine bunada şükür benim arkadaşımın çocuğu olmuyo keşke çoçuğum olsada doğuma kadar bi gece bile uyumasam diyo
yaseminnn54 23+4 deyiz ilk hamileliğim bu gece sanki rahimdeymiş gibi bir hali var sürekli tuvalete gidiyorum,durup durup tekme atıyor çok mu aşağıda nedir 🤦🏻♀️ Anlayamıyorum da 🙄
KemalFatosPolat yaseminnn54 yok canım aşağıda olmasından değil daha 2 hafta daha geçsin daha çok tolet ihtiyaçı duyarsın Bebek büyüdüğü için böyle oluyo
yaseminnn54 KemalFatosPolat Teşekkür ederim ☺️ Plesanta öndeymiş benim belki de onun baskısını hissediyorumdur bilemiyorum çok değişik her hareketi kontrol etmeye çalışıyorum 🤦🏻♀️ Sıcak ayrı bunaltıyor üstümü de açamıyorum.
SerapTadelenTtnc Sıcaktan bunalıyorum bende 33 haftalık olduk tekmeler bi yandan yatak batıyor sanki rahat edemiyorum çok zor son dönemler artık
KemalFatosPolat yaseminnn54 canım inanki 30 haftalık olunca tolet ihtiyacın oo kadar çoğalıyoki insan tolet de bile uyumak istiyo 😂😂git gel yorucu oluyo
Orucu12 KemalFatosPolat bizde uyuymıyoruz sanırım heycandan sabah 6 da hastanede olcaz suni sancı basslatılacak dua ederseniz sevinirim sağlıkla kucağima aliyım insallah kızımı😍🙏🙏
KemalFatosPolat Orucu12 ay çok sevindim darısı tüm bekleyen annelere olur inş allah yardımcın olsun canım sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin.
Orucu12 KemalFatosPolat tesekkür ederim Allah razı olsun Rabbim tüm bekleyenlere nasip etsin insallah🙏🙏
yaseminnn54 KemalFatosPolat O haftalara nasipse gelebilirsek öğrenicez bakalım ☺️ İnanın bazen o kadar gereksiz pimpirikleniyorum ki şuan bile içim rahat değil nedense 🤦🏻♀️
gonulcelen KemalFatosPolat arkadaşım hamileyken her gece 5 te vurmasına uyanıyorum derdi suan doğdu 7 aylık hala sabam gözlerini 5 te acıyor diyor bu beni cok korkutuyor 😱😬
KemalFatosPolat gonulcelen ya benimki de öyle yaparsa sabahın 5 de kalkarsa walla sonumdan korkuyorum
LivaLiva gonulcelen yaaaa gerçekten mi bizde gündüz çok nadir kıpırdıyoruz bu saatlerde bi başlıyoruz sabah 5 e kadar hem agrılar hem kıpır kıpır 😂😂😂
SabihaTopril Eby aynı ben 😶 tam yatıyorum zaten uyuyamıyorum bir kaşınma başlıyor, gündüz böyle değil anlam vermyorum
KemalFatosPolat SabihaTopril Allah yardımcın olsun canım bide ikizmiş daha zor oluyodur senin için allah analı babalı büyütsün inş bide Doğumuna az kalmış oo zaman yazabilirsen biraz bizede Doğum bilgisi werirsin 🤗
Kbrdmr93 KemalFatosPolat bende varım çok uzun zaman oldu gece uykusuna hasretim ikiz oluşlarımı bekliyorum 33haftadayım gündüzde ara ara uyumaya çalışıyorum😩
gonulcelen KemalFatosPolat LivaLiva folik asit çocuğu bunlar şimdiden böyle kıpır kıpır maşallah hiç durmuyorlar bilmiyorum bu tekmelerin sonu bizde nasıl bir sonuç yaratacak göreceğiz 🙏🏻