LivaLiva gonulcelen yaaaa gerçekten mi bizde gündüz çok nadir kıpırdıyoruz bu saatlerde bi başlıyoruz sabah 5 e kadar hem agrılar hem kıpır kıpır 😂😂😂
gonulcelen KemalFatosPolat LivaLiva folik asit çocuğu bunlar şimdiden böyle kıpır kıpır maşallah hiç durmuyorlar bilmiyorum bu tekmelerin sonu bizde nasıl bir sonuç yaratacak göreceğiz 🙏🏻
KemalFatosPolat SabihaTopril Allah yardımcın olsun canım bide ikizmiş daha zor oluyodur senin için allah analı babalı büyütsün inş bide Doğumuna az kalmış oo zaman yazabilirsen biraz bizede Doğum bilgisi werirsin 🤗
yaseminnn54 KemalFatosPolat O haftalara nasipse gelebilirsek öğrenicez bakalım ☺️ İnanın bazen o kadar gereksiz pimpirikleniyorum ki şuan bile içim rahat değil nedense 🤦🏻♀️
Orucu12 KemalFatosPolat tesekkür ederim Allah razı olsun Rabbim tüm bekleyenlere nasip etsin insallah🙏🙏
znurTuncel KemalFatosPolat benimki hıçkırıga basladı ondan uyuyamyorm bde artk az kaldı 37. Haftanın sonundaym hayal kurmaktn uyuyamıyom 😍😍
arzuaksu ben 9+3 üm gece uykularım bölünüyor mide ağrısıyla gelen guruldamaya uyanıyorum şimdiden uykusuzum hep 😔
newra KemalFatosPolat Zeynepgamze ozgeya Betuldnz KemalFatosPolat 25 gunluk taze bi anne tavsiyesi şansınız varken yatin dinlenin bu gunleri ararsiniz kizlar inanın doğumdan sonra 1 saat uykuyu bile arayacaksinjz😣😣😭
fk54 newra Ay herkez aynısını dıo ama gece birde bir baslıyor bam bam bam sabah beslere kadar uyurmuyor o vurdukcaa aglıcak gibi oluyorum bir yandan cok mutlu oluyorum ama sancı yapıyor sabah 11 ayakta tine bam bam bam son 8 gün ❤️❤️
fk54 KemalFatosPolat gece birden bu saaate kadar bekliyorum ilaclarımı içip anca yatıyorum sabah 11 ayaktayız 😁😁😁 bam bam bam
fk54 ozgeya son 8 gunum uyusma el ayak kalkmıoo inankii daha zor o haftalarımdada miğde bulantısı diş agrısı vardı her anı cok zor gectı ve gecıyor. Ama hamd olsun saglıklı olsunda
ozgeya fk54 benim de hamileliğim çok geçti hala öyle.ilk 5,5 ay zaten sürekli kusma ve halsizlikle geçti.ayrıca 18 cmlik miyomum var,ağrısıyla canıma okuyor.onun stresi var.hamileliğim tadını hiç çıkaramadım yani 😔😔
fk54 Eby doktorunla goruss ablam 34 dogum yaptı kasıntı alerjı gibi ise bebek dokunmus vb bi acıklama yapmıstı ama cok hatırlamıyorum. O an orda degıldım
Eby fk54 yok canım öyle bir durumum şükür. Tahlillerde bişey yok bir de 38. Haftadayım zaten . Çatlıyorum ve çatlaklarım çok kaşınıyo gece 😕