Ben biooil yağ, bebek yağı, h. Cevizi yağı, lierac, normal nemlendirici , vazelin hepsini kullandım🙈 27 ye kadar biooil ve nemlendirici kullandım. Zaten kilo almamıştım öok göbekte yoktu. Sonra sabah lierac, sonra h. Cevizi yağı 2-3 saate bir, sonra normal krem , en son gece yatarken vazelin sürüyorum 😂 duştan sonra bebek yağı. Ama olacaksa olur, bilemiyorum