Elif3406 sters yapılınca daha çok alınıyor ben çok kayıplar yaşadığım için gebelikte dikkat etmiyorum herşeyi yiyorum zamanlı zamansız olduğu için de kilo alınıyor ama yemeği kestiğin gibi gidiyor en az yemek saatlerinin arasında 4 saat olsun aralarda sıvı alabilirsin tabi su şekersiz kahve soda gibi hafta da 2 ya da 3 kez et balık tavuk ye akşam günde 3 ya da 4 öğün beslen genellikle sebze yemeği yoğurt ve salata olursa gider hemen olmazsa bi post açmayı düşünüyorum doğumdan sonra gün gün beraber zayıflıyoruz diye 😍ya da vardır belki böyle bir post