Eski9 umudunannesiii 32 haftaligim henüz hiç çatlamadi umarım çatlamaz 28 den itibaren her geçen gün daha fazla şişiyor karnım belki son zamanda catlayabilit diye düşünüyorum sürekli yağ sürüyorum ama bakalım ikinci gebeligim ilkinde son zamanda catlamisti bunda umarım çatlamaz zaten çok çatlak var
Eski9 ArzuOguz61 İşte bende olursa o zaman olur gibi hissediyorum bilemiyorum umarım olmaz ya zaten baya çatlaklar var çok sinir bozuvu daha da catlarsa 😑
Nurgullmom umudunannesiii 24.haftada başladı bende olmucak diye seviniyodum 😪🥴 bol bol krem sür ihmal etme hic insallah olmaz sende
ArzuOguz61 Eski9 öyle ben doğum yaptığımda bana bi krem verdi doktorum onu sürüyorum ameliyat bölgeme izimi komple geçirdi çatlaklarıma da uyguluyorum 1 aydır baya baya soldular ismi :contractubex
tugbade umudunannesiii 34+3 olcam bu gece. Hic çatlağım yok ama sonlardada olabiliyormuş inşallah olmaz ama olursada yapacak birşey yok en basindan beri onlemimi aliyorum ilk gunden beri ama bakalım. Kaşıntım da hic yok ama.
eminerol umudunannesiii 33 haftaligm 29 30 haftalarda farkettim kasiklarimin catladigini zetinyagi sürüyorum ama fayda edermi bilmem arı sokmuş gibi acayip bi kaşıntı var
Benazirmhrmh eminerol merhaba derinden kaşımamaya çalışın ama hiçbir sürülen şeyin fayda vereceğini zannetmiyorum etrafımda çok gördümse ailen yapısı olarak çatlak varsa ben yapsanızda çatlıyor yoksa birşey sürmesenizde çatlamıyor benim hafif aşağılarda çatladı çok düzensiz bir kaç kez sürmüştüm üşendim annem ablalarımda da yok ama etrafımdan sürüşten çatlayan çok var
umudunannesiii eminerol benimde öyle aşırı kaSintim var şuan Bebek yağı kullanıyordum o mu yaptı acaba diye biraktim kullanmayı ama hala kasiniyorm
FatoRamo umudunannesiii ben 22+4 yeni yeni biraz var çok az saysam belki 3 belki 4 tane.ama olmasıni istiyorum çatlaklarımin
Nurgullmom umudunannesiii Farmasinin aynısefa balsam kremi var çok yağlı bi krem onu kullanıyorum bide badem yaği aldım onu surüyorumm
ayseyilmazzzz6161 umudunannesiii 38 haftadan sonra çatlatı benimki canım🤭 o haftaya kadar mutlu mesut ilerliyordum😂
Mucizepamugum Denizyildizii suyu bol tuketen insanda olmuyo fazla dedi doktor bana bilmiyorum dogrumu ben 4 litreyi bazen geciyorum cildim krem sürmus gibi pamuk gibi oldu ☺
aslihanakin umudunannesiii 38 haftalık olduk karnımda çatlak yok. Bacaklarımda bir iki çatlak oldu. Nemlendirdim bol su tükettim ve karnımı kaşımadım. Bacağımı da kaşıdığım için olduğunu düşünüyorum. Tabi doğumdan sonra ne olur bilemiyorum 🤷♀️ doğumdan sonra da nemlendirmeye devam etmem tavsiye edildi bana.
Damla5 Haftamda çatladığımı farkettim göbekte yok henüz iki basenden 🥴 illa ki olacaktı belki de ama bu kadar erken olması üzdü beni biO oil kullanıyorum şimdilik bakalım artık
Lithops 36+1 görünürde yok ama doğumdan sonra anlayacağım muhtemelen. Yapı olarak müsaitiz. Annemin karnı harita gibi. Benim de kalçam geçmişteki kilo alıp vermelerden çatlak. Ben önlemimi alıyorum. Çatlarsam da çatlarım artık bebişin hediyesi ❤️