Merhabalar bende yarın tam 11 haftalık oluyorum iki üç gündür benim yanlarım ve kasıklarım ağrıyor ağrı olunca elimi yanıma koyunca direk bebeğimin olduğu yer ağrıyor sizlerde de böyle bir durum oldu mu benim tüp Bebek ile oldu doktor riskli birşey söylemedi ama ben tereddüt de kaldım öyle olunca birde iştahım hiç yok hiç birşey yiyemiyorum o yüzden de aklım karıştı 4 kilo verdim bu surede