Betl [silindi] 11 haftalık olduk haftaya pazartesi tarama için gidicez bakalım özledim 1 ay olucak :)
[silindi] havakcdl-48 canım doktora gittim bugün testlerimiz yapıldı cinsiyete büyük ihtimal kız dedi🥰 söyleyeyim istedim insallah sende hayırlı haberlerle gelirsin💓
havakcdl-48 [silindi] rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Kız olmasına da sevindim senin gönlünden ne geçiyordu bilmiyorum ama inşallah sağlıklı ve hayırlı bir evlat olur
[silindi] havakcdl-48 amin inşallahh hiç farketmezdi ama içime doğan hep kızdı😊 rabbim sanada o günleri göstersin