aay1 @kurtaricimelekk yok yok normal benimde o zamanlarda oluyordu öyle rahim kendini doğuma hazırlamaya başlıyor rahim kasları kuvvetleniyor bebeği aşağıya ittirmek için bende 38+6 da doğum yaptım
Fatmakba @glnzem bende 36+6dayim aynısı var afedersiniz rahim assagi agriyor benim yürüyünce sizdede oluyormu
glnzem Fatmakba hiç bilmiyorum İnan bende bekliyorum ama belimde sancılarım var birkaç gündür sürekli duş alıp duruyorum iyi geliyor bakalım ne zaman gelecekler 🤷🏻♀️
Sehertsn aslannaz21 şu an ayni seyleri yaşıyorum ama karnım sertlesince tuvalet ihtiyacım oluyo genelde 🤦♀️ ay bilemiyorum anlariz herhalde doğumun başladığını 😂
flowers momy_95 duzenli 5 dakikada bir 30 saniye süren sancılarınız yoksa gercek bir sancı degildir söyledikleriniz bebegin büyüdüğü icin oluyor ben 39 haftalığım söyledikleriniz uzun zamandır oluyor ama doğumla alakalı hiçbir şey yok henuz
Fatmakba @glnzem benimde belim agriyor magnezyum ilacı kullanıyorum hala magnorm o iyi geliyor bide karnım bayağı assagi inmiş benim hiç taşıyamıyorum
glnzem Fatmakba benim doktorum Doğum kasılmalarını önlememesi açısından magnezyumu bıraktırdı. Çoğu kişide de bu şekilde duydum ben 🤷🏻♀️
gulsen_57 momy_95 37+2 bel ağrısı el şişmesi arafa hafif adet olacakmış gibi bi karin ağrısı birde o bolgeye gelen ani kisa suren bi agri var şimdilik 😊
Username1078 gulsen_57 hem günümüz hem belirtileriniz aynı ben salı günü kontrole gidicem bakalım doktorumuz ne diyor çatı muayenesi de yapacak bu hafta
Nurrrr94 momy_95 bu belirtiler yüzünden acile gittim dogumhanede ebe baktı ne açılman ne sancın var nişanın bile gelmemiş bebek hareketli ama baya iyi dedi gönderdi valla 36+3 ün ben de
Danlacan momy_95 ufak tefek agrılar benide yokluyor bel kasık vajina agrısı ama hiç dogurcam gibi hissetmiyorum nedense 😁 nişan falan da gelmedi 38+4 teyiz son 10 günüm