momy_95 Benimde ağrılarım hep öyleydi bir haftadır. Dün sabah belimden vuran adet agrısı gibi agrılarım oldu. Hastaneye gittim, doğum başlamış, açıklık var dediler. Şimdi de evde sancılarımın düzenli gelmesini bekliyorum. Korkuyorum ama bebeğime kavuşmaya az kaldı 🥰 Hayırlısıyla kucağımıza almayıda nasip etsin Allah, bir çırpıda 🥰