Cylncyln_01 aslında çatı muayenesi şart değil ama normal doğum istiyorsanız sürece alışmanız açısından iyi oluyor bence. Doğum ordan oluyor sonuçta. Bir de benim doktorum çatı muayenesi sorasında doğumun olması İçin uyarı verdiğini söylemişti 39 haftalıkken. Sonrasında ufak ufak birşeyler hissetmeye başladım. Çünkü hiçbir belirtim yoktu, bebişimin gelmeye niyeti yoktu. Şu an 40+1 haftalığım.