Cylncyln_01 ben de 38.haftamdayim geçen hafta doktoruma sorduğumda çatı muayenesi bazi insanlarda fazla hassasiyet yaratiyor canı acıdığı icin istemeden sezaryene yonlendirmis oluyoruz ya da bazen dogumun baslamasina sebep oluyor zaten ultrasonda açıklık var mi yok mu gorebiliyoruz sancilarin başladığında alttan muayene ederiz öncesinde gerek yok dedi bana da cok mantikli geldi acikcasi, sizin doktorunuz da ayni dusuncede bence ama aciklamasini yapamamis olabilir o an