2prensesmom_
Anladımmm. Ama gerçekten Edirnedeki iyi doktorlardan bence. Ben öyle düşünüyorum yani. Daha önce ekolde de gittim, devlette de gittim hatta Bursada kardeşim çok daha fazla paraya ayni ilgiyi göremedi. Ünal Beyden eşimin doğum yapan akrabalari da benim burdaki doğum yapan arkadaşlarim da tüm süreç boyunca memnunlar. Ben de şimdilik öyleyim. Inşallah şaşirtmaz yaniltmaz.