Merhaba anneler biz bugün 37+1 olduk özel Trakya hastanesi nde Asuman hanıma gidiyorum. Nasipse 38+0da tam 6 gün sonra oğluma kavuscam inşallah. Sezaryen olarak karar verdik çatı basık olduğu için normalde zorlanacağımi söyledi doktorum. Normal doğumdan değil ama sezaryenden korkuyorum daha önce Asuman hanımda sezaryen doğum yapan varmı? İyileşme süreci toparlanma nasıl oluyor. Bilgisi olan yardımcı olabilir mii🙄🤗