Ayzetuka Merve171214 böyle seyirme gibi ama şiddetli baya😍 bugün kayda değer bi hareket hissetmedim ama😞
Busraors Ayzetuka yaa maşallah cinsiyeti ne 😍😊 az kaldı bakalım 37 de olsa çok sevinirim 😂 çünkü kaldıkça ödem birikiyor her gün biraz daha zor
Merve171214 Ayzetuka o bende de var sırf ultrason da hareketli görmk için bi tane zorla yiyorum tatlıdan aşırı tiksindim
Ayzetuka Merve171214 benim İştahım da yeni yeni açıldı sayılır yemek yemek eziyet olmuştu bi kaç hafta öncesine kadar
Ayzetuka Busraors 13 haftalıkken gittim en son %70 kız dedi doktorum haftaya randevum var kesin bisey söyler diye düşünüyorum ama ben hissediyorum benim bebeğim kız😍😍😍
Merve171214 Ayzetuka darısı bana inşallah az önce yemek yiyemiom die ağladım açım ama içim almıo şuan
Bebegimibeklerken22 Ysmn234 merhaba güzel anneler bende edirneliyim 36+1 iz bugün ekol hastanesi Berna hanıma gidiyoruz 😊
Busraors Ayzetuka yaa bakalım hayırlısı olsun inşallah benimde oğlum olacak nasipse ismi de emir talha 😂 ama hastane çantam falan hala hazır değil
Ayzetuka Merve171214 😑😑😑 sevdiğim kokulardan falan tiksindim ben bugün hamile kaldığımdan beri ilk kez türk kahvesi içtim oysa ki ne severdim umarım eskisi gibi olur herşey bi süre sonra
Esas Berna hanima gidiyorum yarın kontrolüm var inşallah cinsiyeti öğrenirim 17. Haftaya başlıyoruz:)
Ayzetuka Busraors ayy elini çabuk tut canım heran herşey olabilir 😁 benim bebeğimin adı da Güneş ☀️💛🤗
Busraors Ayzetuka ya çok güzelmiş 😂☀️ Bu hafta hazırlamaya başliyicam bende inşallah herşeyim hazır aslında eksiğim kalmadı sadece ütüleyip yerleştiricem kendi eşyalarımı. Emir talha’mın eşyalarını yıkadım ütüledim hazır😊